4. októbra 2015

HOW TO EAT HEALTHILY?

Vitajte!
Dnes som si pre Vás pripravila príspevok s názvom Ako jesť zdravo.


1.Pochúťky, ktorým sa VYHNI!

Rýchle občerstvenie- je síce fajn raz za čas, ale neustále pojedanie vysokokalorického jedla plného soli, konzervačných látok a chemikálií rozhodne nie je ideálne.

Energy drinky- dodajú ti síce energiu, ale aj cukor, ktorý rozhodne nepotrebuješ. Navyše, ak sladký kofeínový nápoj vypiješ po piatej poobede, budeš mať problémy so spánkom!



2.Pochúťky, ktoré sú SUPER!

Mliečne výrobky- 9z 10 tínedžerov nemá v tele dostatok kalcia, tak nebuď štatistika a pridaj si viac syra na špagety, zdlabni veľký jogurt na desiatu alebo cereálie s mliekom.

Strukoviny- anémia, teda nedostatok železa a krvi, spôsobuje únavu a nechuť k životu. Ak máš pocit, že máš nedostatok energie, začni jesť viac fazule, šošovice, hrášku a orieškov!



Ja pevne dúfam že sa Vám môj nový príspevok páčil a vidíme sa pri ďalšom!



4 komentáre:

  1. Super článok! Veľmi dobré tipy a rady.
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Priznám sa, mliečnym výrobkom sa nejak vyhýbam. Nie preto, že by som ich nemala rada, ale proste nejak ma nenapadne po nich siahnuť. No od dnes určite budem.

    Katka i s jej GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť